Politica de returnare

CERTIFICAT DE CALITATE SI CONFORMITATE, GARANTIE SI POLITICA DE RETUR

SC ATELIER DALMA SRL, autorizata de ANPC conform OG190/2000 sa efectueze operatiuni de metale pretioase, avand Autorizatia Nr. 9316/06.07.2015, certifica atat calitatea, cat si conformitatea produsului cumparat, potrivit modelului prezentat Cumparatorului pe site-ul www.graveazapovesteata.ro. Vanzatorul acorda Cumparatorului o garantie comerciala independenta fata de garantia pentru lipsa de conformitate a produsului care se acorda in limita termenului de 6 luni de la data cumpararii acestuia.
In cazul in care produsul nu respecta normele de calitate si conformitate, Vanzatorul va incerca remedierea acestuia in decurs de 5 zile lucratoare de la returnarea produsului.
Vanzatorul declara ca produsul nu a fost proiectat si construit pentru o durata medie de utilizare, produsul isi poate mentine caracteristicile functionale pe o durata indelungata daca sunt respectate normele de pastrare si de purtare a bijuteriilor. Garantiile acordate nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni precum: activitati sportive, profesionale, casnice, expunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate, la contactul cu medii distructive precum: praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare cu actiune distructiva, clor sau substante care contin clor - inclusiv continut in apa curenta sau in apa de piscina , ploaie acida, uzura.
Prin astfel de actiuni asupra produsului se pot produce deficiente functionale si/sau structurale acestuia precum: pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.

In cazul snururilor de matase de la bratari si coliere, garantia este de un an. Daca acestea se vor rupe sau deteriora in decurs de un an de zile, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snururile in mod gratuit, Cumparatorul suportand costurile de livrare catre Vanzator, prin posta sau curierat rapid, facand dovada achizitiei prin factura, nr. de comanda sau nume.
In cazul produselor din piele (bratari, coliere) garantia este de 6 luni. Daca snurul din piele se va desprinde sau dezlipi din sistemele de prindere in decurs de 6 luni, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snurul in mod gratuit, Cumparatorul suportand doar costurile de livrare catre Vanzator, prin posta sau curierat rapid, facand dovada achizitiei prin factura, nr. de comanda sau nume. In cazul in care snurul de piele se rupe, Vanzatorul nu se face responsabil de aceasta si refacerea nu este acoperita de garantie. Totusi, daca se deterioreaza bratara fara ca Vanzatorul sa fie responsabil de aceasta in decurs de 6 luni de la achizitia produsului, Cumparatorul beneficiaza de o reducere de 50% pentru refacerea suplimentului de bratara sau colier.

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Aurelian Chiriac, aurelian.c@graveazapovesteata.ro.

PASTRAREA BIJUTERIILOR

Bijuteriile trebuie pastrate in casete compartimentate pentru a separa articolele în funcţie de materialele din care sunt confecţionate sau saculeti din materiale textile foarte fine, netede care nu se scamoseaza.
Casetele de bijuterii se pastreaza in spatii ferite de praf, lumina, umiditate si murdarie.
Bijuteriile din aur sau argint nu se pastreaza impreuna cu bijuterii din otel, bronz, alama, aliaj comun sau placate.
Tratati cu atentie deosebita bijuteriile gravate. Acestea se pot zgaria usor, fatetele se pot deteriora. Evitati contactul acestora cu metale sau orice alti agenti care le-ar putea degrada. Pastrati-le in cutii, in compartimente speciale, captusite cu material textil moale sau in saculeti de catifea sau matase, fiecare separat.

PURTAREA BIJUTERIILOR

Nu supuneti bijuteriile la socuri mecanice: izbituri, lovituri etc.
Nu supuneti bijuteriile la contactul cu apa si produse chimice: spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti etc.
Nu expuneti mult timp bijuteriile la soare intrucat acestea isi pot pierde din luciu sau se pot decolora.
In cazul bijuteriilor placate, contactul cu transpiratia poate provoca deteriorari ale stratului de material placat.
Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor sportive, casnice sau alte activitati in timpul carora acestea se pot zgaria, deteriora, deforma sau chiar rupe. In cazul bijuteriilor cu gravura, acestea se pot zgaria, sparge sau deteriora.
Deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile deoarece manevrarea brusca a sistemului de inchidere poate duce la defectarea acestuia.

Produsele din piele naturala se pot deteriora daca nu sunt purtate si pastrate corespunzator. Acestea nu trebuie supuse contactului zilnic cu apa sau cu produse chimice (spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti etc.) pentru ca exista riscul sa se desfaca sau sa se decoloreze.

POLITICA DE RETUR

Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fara gravura) se pot returna in ambalajul original (chiar daca acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin posta sau curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de returnare a produsului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar.

Formularul de retur valabil pentru bijuteriile nepersonalizate este disponibil aici si este un model.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Vanzatorul va returna doar contravaloarea produselor, fara costurile de transport.
In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.
In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut. Vanzatorul va incerca remedierea produselor neconforme intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatprului. Daca nu se va putea inlocui produsul cu unul conform, Clientul va returna produsul neconform si se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 zile calendaristice de la primire, iar suma inapoiata nu va include costurile initiale de transport. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Vanzatorul va returna doar contravaloarea produselor, fara costurile de transport.

Desi se specifica mai sus ca produsele personalizate nu se pot returna decat in conditiile in care nu se respecta normele de conformitate, daca nu sunteti multumit de produsul gravat din motive estetice (de incadrare a pozei, de exemplu), va rugam sa ne sunati in atelier la nr. de tel. 0317105030 sau sa ne trimiteti mail pe adresa comenzi@graveazapovesteata.ro si sa ne sesizati problema. Va asiguram ca vom face  tot posibilul pentru a va oferi un produs asa cum vi l-ati imaginat si, in caz de nevoie, vom reface piesa. 

  Produsul a fost adaugat in cos

Continua! Mai ai nevoie doar de lei ca sa beneficiezi de transport gratuit.