Garantie si politica de returnare

CERTIFICAT DE CALITATE SI CONFORMITATE, GARANTIE SI POLITICA DE RETUR

SC ATELIER DALMA SRL, autorizata de ANPC conform OG190/2000 sa efectueze operatiuni de metale pretioase, avand Autorizatia Nr. Nr. 0009316/ 06.07.2015, certifica atat calitatea, cat si conformitatea produsului cumparat, potrivit modelului prezentat Cumparatorului pe site-ul www.graveazapovesteata.ro. Vanzatorul acorda Cumparatorului o garantie comerciala independenta fata de garantia pentru lipsa de conformitate a produsului care se acorda in limita termenului de 2 ani de la data cumpararii acestuia, conform OUG nr. 140/2021, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

In cazul in care produsul nu respecta normele de calitate si conformitate, Vanzatorul va incerca remedierea acestuia in decurs de 5 zile lucratoare de la returnarea produsului.

Garantiile acordate nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni precum: activitati sportive, profesionale, casnice, expunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate, la contactul cu medii distructive precum: praf, fum, abur, solventi, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare cu actiune distructiva, clor sau substante care contin clor - inclusiv continut in apa curenta sau in apa de piscina , ploaie acida, uzura.
Prin astfel de actiuni asupra produsului se pot produce deficiente functionale si/sau structurale acestuia precum: pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi etc.

Toate produsele vandute de Graveaza Povestea Ta au garantie 2 ani si sunt insotite de factura fiscala trimisa automat pe mail si garantie in format fizic. In cazul snururilor de matase de la bratari si coliere, daca acestea se vor rupe sau deteriora in decursul celor 2 ani de zile, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snururile in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid.

In cazul produselor din piele (bratari, coliere) daca snurul din piele se va desprinde sau dezlipi din sistemul de prindere, Vanzatorul se angajeaza sa schimbe snurul in mod gratuit, suportand costurile de livrare, prin curierat rapid. In cazul in care snurul de piele se rupe din motive ce nu sunt acoperite de garantie, Vanzatorul nu se face responsabil de aceasta si refacerea va fi contra cost.

*In cazul in care aveti nevoie de o reparatie sau service, va rugam sa expediati bijuteriile pe adresa mentionata mai jos, dar doar dupa ce ati luat legatura telefonica cu un operator Graveaza Povestea Ta. Adresa atelier: Bucuresti, sector 1, str. Putul lui Zamfir, nr 37, etaj 3, contact: 031 710 50 30Nu uitati sa adaugati in plic/ colet si un biletel cu mai multe informatii despre situatia dvs: nume, numar comanda si numar de telefon.

Garantia devine nula sau inaplicabila in urmatoarele conditii:

- uzura morala si uzura fizica normala a produsului;

- decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o alta sursa puternica de căldura, umiditate, ploaie, zapada, etc.);

- deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, accidente consecvente sau intamplatoare, incendiere sau furt;

- defecte produse de transportul, manipularea si depozitarea in condiţii improprii (temperatura si umiditate excesiva, socuri termice - variatii de tip cald/ rece, imersare, etc.);

- defecte cauzate de utilizarea neadecvata, in mod abuziv, incorecta, modificata a produsului si/ sau in conditii improprii, altele decat cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat;

- interventia, repararea sau modificarea facuta de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;

- deteriorari ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de socuri mecanice (rupere, agatare, lovire, zgariere, etc.);

- intretinere defectuoasa (curatarea folosind metode sau produse neadecvate);

Exista posibilitatea ca din motive independente de noi (erori de software, defectiuni tehnice aparute la server, etc.) stocul sa nu fie actualizat in timp real. Din acest motiv, vanzatorul isi rezerva dreptul de a declina comanda in maxim 24h, exceptie facand cazul in care comanda este lansata vineri - declinarea comenzi se face cel tarziu luni (urmatoarea zi lucratoare).

Exista posibilitatea ca din motive independente de noi, livrarea sa depaseasca 48h.

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Veronica Kolop, veronica.k@graveazapovesteata.ro.

PASTRAREA BIJUTERIILOR

Bijuteriile trebuie pastrate in casete compartimentate pentru a separa articolele în funcţie de materialele din care sunt confecţionate sau saculeti din materiale textile foarte fine, netede care nu se scamoseaza.
Casetele de bijuterii se pastreaza in spatii ferite de praf, lumina, umiditate si murdarie.
Bijuteriile din aur sau argint nu se pastreaza impreuna cu bijuterii din otel, bronz, alama, aliaj comun sau placate.
Tratati cu atentie deosebita bijuteriile gravate. Acestea se pot zgaria usor, fatetele se pot deteriora. Evitati contactul acestora cu metale sau orice alti agenti care le-ar putea degrada. Pastrati-le in cutii, in compartimente speciale, captusite cu material textil moale sau in saculeti de catifea sau matase, fiecare separat.

PURTAREA BIJUTERIILOR

Argintul este un metal pretios, iar in anumite conditii oxideaza. Oxidarea argintului 925 este un proces natural, prin care acesta isi schimba nuanta si este acoperit cu un strat galbui, maro mat, dand metalului pretios un aspect tern. Bijuteriile din argint pot oxida chiar si nepurtate, doar prin simplul contact cu aerul. Argintul placat cu rodiu are o rezistenta mai mare in procesul de oxidare, dar si acesta poate oxida in timp.

Nu supuneti bijuteriile la socuri mecanice: izbituri, lovituri etc.

Nu supuneti bijuteriile la contactul cu apa si produse chimice: spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti etc.

Nu expuneti mult timp bijuteriile la soare intrucat acestea isi pot pierde din luciu sau se pot decolora.

In cazul bijuteriilor placate, contactul cu transpiratia poate provoca deteriorari ale stratului de material placat.

Nu purtati bijuteriile in timpul activitatilor sportive, casnice sau alte activitati in timpul carora acestea se pot zgaria, deteriora, deforma sau chiar rupe. In cazul bijuteriilor cu gravura, acestea se pot zgaria, sparge sau deteriora.

Deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile deoarece manevrarea brusca a sistemului de inchidere poate duce la defectarea acestuia.

Produsele din piele naturala se pot deteriora daca nu sunt purtate si pastrate corespunzator. Acestea nu trebuie supuse contactului zilnic cu apa sau cu produse chimice (spray-uri, detergenti, inalbitor, clor, diluanti etc.) pentru ca exista riscul sa se desfaca sau sa se decoloreze.

POLITICA DE RETUR

Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fara gravura sau decupaj) se pot returna in ambalajul original (chiar daca acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Costurile de livrare sunt sustinute de Cumparator.

Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de returnare a produsului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.

* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.

*Din motive de igiena, returul cerceilor nu se poate realiza.

In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.

In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa primeasca in atelier produsul neconform, suportand costurile de transport. Imediat dupa primirea produsului va incerca remedierea intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatorului. In cazul in care se constata defectiunea si aceasta nu se poate remedia, va fi inlocui produsul cu unul conform sau va restitui banii doar daca produsul nu se mai afla in stoc/ oferta de produse a Vanzatorului. Contravaloarea in lei va fi returnata in cel mult 30 zile calendaristice de la primire, iar suma inapoiata va include si costurile initiale de transport. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul bancar*;

b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.

* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei. 

Nu se considera lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare - cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de catre consumator.

Consumatorul nu este indreptatit sa solicite desfiintarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.

Desi se specifica mai sus ca produsele personalizate nu se pot returna decat in conditiile in care nu se respecta normele de conformitate, daca nu sunteti multumit de produsul gravat din motive estetice (de incadrare a pozei, de exemplu), va rugam sa ne sunati in atelier la nr. de tel. 0317105030 sau sa ne trimiteti mail pe adresa comenzi@graveazapovesteata.ro si sa ne sesizati problema. Va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a va oferi un produs asa cum vi l-ati imaginat si, in caz de nevoie, vom reface piesa.